100118

Denna vecka har varit tung. Mest för att jag åkt på en förkylning, vilket jag INTE har tid med. All energi jag har kvar går åt till skola men ändå har jag hunnit klämma in jobb och lägenhetssökande, för JAPP, vi har bestämt oss för att flytta till större. 
 
Att hitta en lägenhet som båda gillar på denna ö verkar vara svårt. Trots att vi båda har samma grundkrav osv. Helst skulle jag ju hittat den perfekta igår, tålamod är inte min starkaste sida. 
 
Skolan då; jag kämpar på. I måndags visste jag inte vart jag skulle vända mig då vi till fredag skulle lämna in två skriftliga enskilda arbeten, göra ett par-arbete, hålla en presentation samt göra instuderingsfrågor till TENTAN på fredag. Men jag tog mig samman och gjorde klart allt, förutom presentation och tenta då, i måndags. Fyra instuderingsfrågor om sjukhushygien har jag dock kvar. Jag kan vara duktig när jag vill! 
 
Trots att det har varit fint väder på senaste, vill jag ha typ april nu. Ljusare dagar och inte så förbaskat kallt. Kan vi spola över januari, februari och mars? 
 
bakterieodling i skolan! Trodde mitt armand skulle vara hur äckligt som helst. Men tydligen är jag ren och tråkig haha
 
Gummors lilla troll som blivit så stoor
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow