310118

Har på skoj försökt skriva åtminstone ett inlägg per dag på bloggen från typ halva januari och framåt, och det har gått ganska bra! Om ett par minuter slår det över till februari. Galet vad veckorna går fort..

Jag fick äntligen sova i min egen, stora, mjuka, sköna säng inatt. Jag har verkligen världens bästa säng, den är dock ett he*vete att flytta haha. En enda stor resårmadrass, den väger lätt 100kg. Att få upp den till högsta våningen var en riktig utmaning. Men gick helt okej då vi var 5 stycken 😃 

Idag har jag tagit det sista av mina saker från Örtis, städat och sagt hejdå. Tog lite ont i hjärtat men känner ändå att det är på tiden för nytt och fräscht! 

Ikväll hann jag äntligen åka till gummors lilla mystroll. Stora killen som snart fyller ett år ❤️ 
(null)

(null)

Hann hänga upp några tavlor på sovrumsväggen idag också, nu börjar det bli mojsigt och hemtrevligt ⭐️
(null)












Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow