vardagsrummet

I vardagsrummet finns väldigt mycket ljus. Stora fönster och dessutom är det ju halv-öppen planlösning mellan vardagsrum och kök, så det är ljust och fint. 
Som det ser ut just nu tänker jag köra grått, svart, vitt och en färg jag inte bestämt. Tavelramarna blir t.ex. svarta. Mycket för att passa ihop med Dans nya högtalare som är svarta haha. 
 
Hit har jag allt som behövs och lite till.. Kommer måsta välja bort lite. Nästa inköp till vardagsrummet är en ny soffa, vill antingen ha två mindre soffor eller en soffa med bara en divan. Det får bli i framtiden :) 
 
Soffan är från Mio, postern av hjorten från desenio, ljuskronan är utgått modell från clas ohlson, ljusstake georg jensen. Sjögräskorgarna finns överallt, men min är från Ellos.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow