240318

Godmorgon lördag!
Det är dock snarare eftermiddag nu... Fast jag har varit vaken sen 8:30 imorse men inte brytt mig om att stiga upp. Jag har börjat vakna tidigare på lediga dagar nu, undrar om det är för att jag är mer harmonisk, mindre trött eller att det faktiskt blir ljust på dagarna nu för tiden? Herre, inatt vrider vi klockan framåt. Älskar alla årstider, men våren hör till de två bästa! 
 
Igår fick en mindre nöjd Marwin bada tassarna i diskhon, säkerligen ytterst hygieniskt, och när jag hämtade sambon från jobbet fick jag present av ingen anldedning!?❤️❤️❤️ En fin fredag med andra ord. 
 
 












Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow