ERLANDSSONS

I lördags åt vi på Erlandssons i Gävle, så sjukt god mat!! 
Till köttet fick man en planka med 7 "överrasknings-tillbehör" anpassade efter säsong, som man inte visste vad var när man beställde. Tog någonting slut fyllde servitörerna på direkt. Det var även jättebra service och stället var såå mysigt inrett! 

Jag åt saltbakade betor med chervré till förrätt, syrran tog heta räkor som var supergoda. Jag åt oxfilé till varmrätt och en Spanish coffee till efterrätt 😃  (null) (null)
(null)

(null)



(null)

(null) (null)


(null)

(null)


























Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow