födisen i bilder1

kvällen före, middag med finis Timjan!

Champangefrukost som bästa timjan fixat!
 



Nadja kom med tårta, presenter och vin!

Jag fick välja ut present från Bia på dimoda. Valde fina burkar till köket :') 



Fick världens mojsigaste filt & kuddar från Pallis och Dick!
Rosbud från Filippa och Eva! (fick en jättefin video också!!)

Middag på indigo med fin familj!

Fick en hel BOK med minnen låångt tillbaka i tiden, från Anna! haha
 

Presentbordet i slutet av dagen... (5000 Baht, pajform&världens mojsigaste tofflor från familjen!)
 
Här är min födelsedag. Förstår ni min lycka!? Världens finaste vänner och familj 
På fredag kommer det massa folk, på söndag slätkalas och nästa helg far jag till sthlm och då ska Filippa&Eva fixa kalas till mig ♥ MASSA KALAS!!!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow