28/1

Så fort jag flyttat från sund ska jag börja ta mig ut till hammarland. Ska nämligen ta hand om fina Baffe eftersom Catta kommer hoppa på kryckor några månader. Hästan är ju så himla fin så det ska väl inte bli något problem! 
 
Såg igår en bild på en bugande fjording ch jag blev så himla sugen på att trickträna! Ska plugga in lite sånt nu så kanske det blir lite cirkus i stallet :)
 
Har skrivit matteprov idag som gick bättre än förväntat och snart ska jag fara ut till sund och mysa med kissorna. Ikväll tror jag det blir kaffe med Micke och imorgon har jag sovmorgon :D 
 
Bilden är från i våras och sen dess har han vuxit hur mycket som helst!!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow