HEMMA

började morgonen med att kolla ikapp PH(VIKTIGT) och rensa mina garderober. Känns bättre att lägga in de nya kläderna då! Har nästan köpt allt nytt känns det som...
De bästa var nog ändå nya vinterjackan(äntliiiigen) och Michel Kors väskan. Är inte så mycket för märken egentligen, men har tröttnat på att väskor bara håller ett år och sen är dom trasiga, fula och nötta. Så nu fick det bli en äkta :) 
 
nu väntar jag på att bästa Hanna Brandt, som jag inte sett på flera veckor, ska komma hit och mojsa!! 
 
Barce var för övrigt jääättebra ♡♡♡



 
 

 
 
















Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow