17.4

SHIT vad dagarna, veckorna och månaderna går fort. Är redan fyra månader sedan jag började i skolan, har redan haft första behandlingarna på kund i skolans salong och det är även snart fyra månader sedan jag flyttade till den här lägenheten!? 
 
Jag älskar verkligen skolan och allt som har med utbildningen att göra. Skulle kunna starta eget företag nu på stört typ. Har 20 skolveckor kvar, vilket innebär 20 månader, men jag tror tiden kommer susa förbi så SNART är jag färdig hud & spaterapeut !! 
 
Trivs verkligen jättebra i min lägenhet trots att jag nästan aldrig hinner vara hemma och trots att kylskåpet konstant är tomt, då jag är van vid att älskling Bia fyller det och lagar mat hehe.. Äntligen börjar det kännas som hemma här :) Önskar verkligen att jag hade tänkt framåt och tagit en 3a istället så jag kunde haft ett skol/behandlingsrum, men det får bli längre fram! 
 
Ikväll ska jag ut och äta med fina vänner, resten av helgen består av jobb, men det gör mig verkligen ingenting för jag älskar min arbetsplats :D 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow