29.3

Jag är hemma från Sverige, haft en väldigt mysig påskhelg. En väldigt lugn helg där jag varit LEDIG, myst med vänner, sambon och varit på familjemiddagar. Precis lagom!
 
Skolveckan var kul och gick rätt fort. Fått och gjort en massa härliga behandlingar samt massage, känner mig som en ny människa. 
Plus att det är en psykisk-pepp att träffa mina galet bra klasskompisar. Vi har bara fikat och myst hela veckan!
 
I fredags var jag ut till Baffe första gången på nästan ett år (skäms på mig). Hästar har helt fallit bort på senaste, men gud så kul det var. MÅSTE hålla igång detta nu!

Världens finaste duktiga ponny som gick stadigt i form trots att jag sitter som en kratta haha.

Så som varje söndag borde se ut. Film med sambon.

 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow