211217

Igår fick jag äntligen jullov. Jag är sjukt stolt över min insats i denna kurs; jag troor att jag kaanske lyckas få VG. Åh, hejja mig! 
 
Tänk att det är julafton på söndag. Jag har ju alltså sett fram emot den här veckan typ hela hösten och nu har jag lite svårt att njuta när den väl kommer, då det är hundra saker att tänka på, OCH jag bokade in jobb. 
 
Imorgon fyller Dan 30 år. Vilket är helt sjukt eftersom han just var 27. Vi är ju inte några partyprissar direkt, utan våra familjer kommer över på kaffe bara :) Jag har bakat halva dagen och jobbat resten av dagen idag. 
Imorgon är det full rulle med handling, bakning, kaffebesök, julklappsbyten osv. Detsamma gäller lördagen, + vår traditionsenliga uppesittarkväll. 
 
Jag har jullov till 3/1 och ska försöka ta det lugnt(inte jobba så mycket) och njuta av ledigheten. 
 
Det enda jag saknar nu är SNÖN!? 
hjärta
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow