Hudvårdsleverans

Förra veckan fick jag två roliga paket på posten. Det ena var från Skincity och det andra från Exuviance

Från Skincity beställde jag "ny" ansiktsmask och en helt ny nattkräm; Dermaceutic -Light Ceutic. På senaste har jag haft mycket finnar och pormaskar vilket denne ska förebygga. Dessutom vill jag testa mer Dermaceutic-produkter då jag tycker så mycket om min Mask15 därifrån. Har använt den ca. en vecka nu och tycker den verkar bra!
 
På köpet när jag beställde kom det med en maskpensel av modell jag inte sett förut. Skincity - The Mask Brush. Själva penseln var i silikon. Har länge tänkt att jag skulle behöva en ny maskpensel, då min gamla typ säger tackåhej när som helst. Tycker det var ett väldigt bra påfund. Du mistar ingen produkt och slipper kladda ner fingrarna!
 
 
Från Exuviance hade jag beställt för min provision jag samlat ihop i skolans salong. Blev en massa spännande grejer men har inte riktigt hunnit testa ännu.
Rengöringingen -Purifying Cleansing Gel, är min favorit sen nästan två år tillbaka.
SkinRise Bionic Tonic-padsen innehåller samma sak som Exuviance bästa och lyxigaste mask(som du bara kan få på salong). Älskar masken men har inte hunnit prova padsen ännu.
Resterande produkter är rätt nya, ska bli spännande att testa!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow