300617

Semestertider. 

Veckorna som kommer nu så går de flesta jag känner på semester, i allt från två till fem veckor. Om jag är avundsjuk? Ja. 
 
Jag är ledig sista veckan i juli och det ska jag göra till den bästa veckan någonsin. 
 
Samtidigt har jag ändå världens bästa jobb, så jag ser inte det som "ansträngade". Det är ganska fritt och handlar även om att göra roliga saker samt vara utomhus. Nästa vecka ska jag dessutom få jobba ute i skärgården, DET ser jag fram emot. 
Tillbaka till saken så är det ändå en annan känsla att få vara ledig fyra veckor i sträck. Har aldrig upplevt det men kan tänka mig att man efter 2-3 veckor når total avslappning. Jag skulle inte tacka nej. Men om några år är det min tur och då ska jag njuta✌🏻
 
Kommande helger ska jag försöka utnyttja till max. Nästa helg åker jag upp till Söderhamn och hälsar på världens bästa Teresa. Ser så sjukt mycket fram emot det!!
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow