140118

Idag blev jag inringd på jobb. Älskar att jobba söndagar, förstås för att söndagspengar alltid är nice, men även för att söndagar alltid är lugna & sköna. Jobbade halvdag och sen for jag hem och tömde vårt förråd, och flyttade sakerna till nya lägenheten. 
 
Efter bärandet i alla trappor kom Jessica över på kaffe. Finns ändå något mysigt i att sitta på kuddar på golvet, i en tom lägenhet, och dricka kaffe haha. Hon håller själv på att flytta, så nu kan vi titta på saker vi behöver tillsammans, samt byta grejer emellan, kul! Typ som att va gravid samtidigt som en kompis, fast istället vara flytt-kompisar 
 
Vi har köpt ett nytt köksbord till lägenheten, som jag får levererat från Sverige imorgon. Har även beställt en ny lampa till köket. Kommer bli jättefint! Har velat mycket mellan att ha silver eller guld i köket, har nu bestämt mig för att hålla det silver då så mycket redan är silver. Hade varit såå fint med guld-handtag mot de gråa köksluckorna, men mycket lättare att passa allt till silver! 
 
Är på jakt efter en stor klocka i gammal stil! Hittar ingen jag tycker är wow... 
 
 
en mix av hela lägenheten. Tur att jag har sjukt mycket grejer redan, så jag inte behöver köpa så mycket hehe
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow