julklappar

  • produkter frå rituals. så himla fina, doftar gudomligt och fungerar så braaaa. Vill ha ALLIHOP
  • böcker. vill bara fylla alla lediga utrymmen i lägenheten med böcker. kokböcker. bakböcker. drinkböcker. skönlitteratur. faktaböcker. komediböcker. 
  • sängkläder, filtar och alla mysiga textilier man kan ha! 
  • MAC-smink. speciellt ett borst-set. i´m in looove
  • kandelaber. och en massa ljus. mojsmojsmojs
 
tråkiga hemmastuff vi BEHÖVER: 
-dammsugare (hatar vår nuvarande)
-vedkorg
-matberedare 
-"grytvantar" till vedspisen, den blir så jäkla vaaarm! 
-brödrost
 
har lite ångest över att jul kommer spenderas i thailand. älskar ju julen med mina knasiga släkter, snön, julmaten och julklapparna. Men tror vi kommer ha det riktigt awesome i Thailand också, så ska inte klaga ;) 
 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow