110318

Detta har varit en riktig "göra allt jag bara hinner- söndag". 
 
Jag började med en slappar-morgon. Det bästa jag vet är att sova ut! Och det försöker jag göra så ofta jag bara har möjlighet. Sedan for jag till Johanna där hennes kids fick busa med Marwin, dom älskar honom och han är ju verkligen en helt perfekt barn-hund. 
 
 
Åkte vidare till farfar och sedan en hel eftermiddag i stallet. Hästarna börjar verkligen komma i form nu och är super-pigga. Vilket såklart är jätteroligt! Längtar så jag spricker!! Första start blir troligtvis på hemmaplan här i Mariehamn 28 april, nedräkningen har börjat..
 
Igår hade vi familjemiddag på indigo. Jag har verkligen världens finaste familj. Är så lyckligt lottad!
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow