Annandag jul

Har haft en fruktansvärt bra jul. Firade med Dans familj hemma hos Pernilla & Tomas. Höjdpunkten var ju ändå att se Nova få och öppna i sina julklappar, samtidigt som jag är fruktansvärt glad över allt jag fick. ALLT var verkligen mitt-i-prick! Maten var supergod och allt var bara perfekt.
Bäst var ändå att få krypa ner bredvid älsklig sen när vi kom hem, som alla andra kvällar iof. Men ändå. Älskar att ha honom hemma ❤
 


Juldagen blev också supermysig. Åkte med lillebror till mormor på fika och middag, gick en prommis med familjen och sen hem och mysa bara. 













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow