LÄPPAR

Har så länge jag kan minnas varit beroende av läppbalsam. Alltså jag får panik om jag känner att jag börjar få torra läppar och inte hittar något att sätta på dom. 
Favoriten nått år tillbaka är Clarins Instant Light Natural Lip Perfector, då jag inte velat ha så mycket färg. (Läs: har varit så förbannat tråkig) , 
När EOS kom (när nu det var) köpte jag dom där bollarna i alla möjliga färger. Men helt ärligt. Dom är osmidiga. Tar för mycket plats. Dock är dom i början väldigt sköna på läpparna! Men sen när hälften är kvar och man ska gröpa ur det sista i "botten-bollen", nä. Det är ingen bra förpackning!
 
Har tyvärr aldrig varit en läppstiftsmänniska. Läppglans har jag alltid tyckt att känns för kladdiga på läpparna. Har helt säkert testat fel sorter bara. NYX plump it up använde jag före jag gjorde fillers. Den är alldeles för kladdig och kletig för min smak. Men fin effekt får man!
 
Min senaste favo är iaf NYX Soft Matte Lip Cream i färgen Sydney. Sjuukt fin färg, skön på läpparna och bra hållbarhet. Tumme upp! 
 
länsade just väska och jacka och dessa släpar jag runt på just nu haha
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow