lampor

Letar med ljus och lykta (hehe) efter fina lampor till sovrummet. Tycker sovrummet nästan är svårast att inreda. Älskar den bruna sängramen och sängborden. Men ni förstår inte hur svårt det är att få saker att matcha. Det blir aldrig sådär perfekt. 
 
Vitt- ja vitt funkar till allt. Men det ser inte bra ut på ett brunt sängbord tycker jag. Detsamma gäller, silver. Och svart. Guld, nja.. Jag kommer alltså aldrig hitta lampor.. 
 
Hittade en vägglampa som jag tyckte var så himla fin. Två såna hade blivit perfekt! 
 
Zlamp P7 vägglampa. 
 
 
2400kr styck. Jonä.


Anonym    •     •  

koppar är annars snyggt te brunt










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow