9/6

Idag är jag ledig för att det är Ålands självstyrelsedag! Trots att jag älskar mitt jobb hade det ju varit skönt att vara ledig imorgon och få långhelg. Får hoppas det är fint väder iaf 😀
Mina veckor består vanligtvis av måndag och fredag, vart dagarna där emellan tar vägen vet jag inte. 
 
Har blivit bjuden på bröllop också! Såå kul! Bröllop är det bästa som finns. Kan inte vänta tills jag får ordna mitt eget..😍 I augusti åker jag till Sottunga för att fira Frida och Jonas iaf 😊
 
Gjorde Garden-premiär med min älskade syster i tisdags. Lyckligast i världen över att ha den tjejen i mitt liv ❤ Och det var lika gott som alltid!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow