3.3

Har varit hemma drygt en vecka nu, det var en bra skolvecka och jag saknar min klass för varje dag vi inte ses. Undrar hur vi ska klara oss när vi har gått ut och allt är över, då vi alla kommer från helt olika städer. 
 
Phytomer-dagarna var precis som jag misstänkte; superroliga, proven vi skrev gick bra osv.
 
Jag blir bara mer och mer kär i vårt hem. Inser även hela tiden att det skulle vara helt underbart att köpa något eget så man får göra precis vad man vill. Så typiskt mig att vilja göra ALLT. Det får bli i framtiden.
 
Känns som att jag har lite väl många bollar i luften för tillfället men snart hoppas jag att det ska vara ordning på allt :) 
 
 
 


Veronica Wallgren    •     •   http://wallgrenveronica.blogg.se/

Vad mysigt och fint ni har det :)










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow