för att jag älskar dig

Den bästa människan jag någonsin träffat. Jag var så jävla rädd för att bli kär. Det enda bekymmret var ju att jag inte förstod att jag redan var det. Sen den dagen, som jag såg honom första gången, har jag tänkt på han MINST 100 gånger per dag. 
 
Du kan få vem som helst att känna sig trygg. Du är verkligen snäll rakt igenom. Jag älskar varenda en av dina små egenheter. Jag älskar att du förstår mig bättre än jag förstår mig själv. Jag kan inte ens förklara hur ofta du får mig att skratta. Det är verkligen heeela tiiiiden. Du lyser upp mina dagar. Du gör mig till en bättre människa. Du är det bästa som hänt mig. 
 
 
...för att jag älskar dig helt enkelt
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow