NANOLASH

Jag bestämde mig i juli för att sluta med min (älskade) fransförlängning, som jag haft konstant i över ett år. Jag tog bort fransarna, googlade på fransserum och beställde sedan NANOLASH, som enligt min snabba googling är det mest prisvärda på marknaden.

I början använder man det varje dag i 4-9 veckor, sedan ska man trappa ner till 2-3 ggr/vecka. Produkten är lätt att applicera, som ett lager genomskinlig eyeliner bara. Det går fort och är smidigt. 
 
NANOLASH lovar starkare, längre och tätare fransar. Allt detta gör även att fransarna ser mörkare ut. Dessutom utlovas ett skydd på fransarna så de inte ska brytas av eller tappas lika lätt.
Och jag tycker faktiskt att skillnaden är enorm bara på två veckor. Kanske det spelar in att jag just tagit bort förlängningarna och mina egna börjar "återhämta" sig, men inte så här mycket tror jag.
 
Första bilden är tagen före jag började med NANOLASH och andra bilden är tagen efter två veckor med behandling varje kväll. 
 
 
 
Ett litet extra + i kanten får dom för att paketet skickades hem till dörren. Definitivt värt 39€ i min mening! 
 
Ska visa hur mina fransar ser ut efter 4 samt 9 veckor sen :)











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow