2017 - SOMETHING NEW, SOMETHING GOOD

Jag tycker ju egentligen inte om nya saker. Som att flytta. Jag är den där som kör till gamla adressen hundra gånger före jag till sist inser; "jag har ju faktiskt flyttat". 
 
 
Jag lämnade mitt älskade Örtis för Västernäs(Ekis) i somras. Mindre och billigare lägenhet för att få allt att gå ihop nu när jag pluggar. Trist. 
 
Men till den bra-iga biten i rubriken. Det är ju också bra att byta lägenhet för att man då inser hur man vill ha det när/om man nu i framtiden bygger hus t.ex. Och samtidigt som det är jobbigt är det ju också kul att inreda från början på ett helt nytt ställe! Det som är bra på Ekis är att vi har världens största balkong :) 
 
 
Älskar att julpynta.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow