271217

Har haft en lugn och mysig jul. Hängt med fina och fått fina saker. 
 
Igår tröttnade jag på vår konstant barrande gran och alla tomtar överallt så jag kastade ut allt som skriker 'jul'och sparade stjärnor och "vinterpynt". Tror granen mådde dåligt för att vi har väldigt varmt i lägenheten.. Och jag tycker ju om att ta in den tidigt för att få julfeelis. 
 
Nu är det hundra procent fokus på nyår iaf, vi ska fira med syrran och några ur hennes gäng i våra föräldrars lägenhet. Tror det kommer bli riktigt roligt! Då jag inte är någon kock så paxade jag att fixa dukningen... Har många fina ideer 
 
Här är min jul i bilder!
 
uppesittar
 
julafton
 
julklapp
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow