100617

Sen senast har det hunnit bli sommar, om man följer kalendern. Vädret verkar ha en annan åsikt om saken. Sen sist jag skrev har jag spenderat alldeles för många helger på arkens dansgolv, den senaste gången minns jag inte så mycket av efter kl00, vilket resulterade i en deal om 'vit månad fram till midsommar'. 
 
Jag drog till Spanien en vecka och jag tror inte att jag någonsin känt sån ångest som jag hade för att åka hem. Men det löste sig och efter typ en vecka hemma hade jag glömt att jag ens varit i Spanien.
 
Allt annat har lite flutit ihop som en enda dimma. Jag har umgåtts, fikat och ätit goda middagar med mina vänner. Plockat samt gjort ett försök till att odla blommor. Hoppat in och jobbat på lite olika ställen, men också varit ledig en hel del. Tränat alldeles för lite men ändå kompenserat det med några promenader.
 
 
Förutom allt detta har jag tänkt. Jag har tänkt och funderat så mycket så jag trott att jag har varit på väg att bli knäpp. Jag har så länge trängt undan så mycket tankar och funderingar som jag nu börjat släppa fram. Som att livet är för kort för att inte säga vad du tycker. Som att folk som tar mer energi vad dom ger, inte är värd din tid. Även saker som att man måste ta vara på allt och alla som får en att skratta.
 
Med en risk att låta klyshig säger jag att jag varit på en "inträdesintervju" som kanske förändrat mitt sätt att tänka framöver. Jag hoppas intervjun gick bra förövrigt.











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow