161017

Jag försöker komma på någon intressant att skriva om, men livet är inte så spännande just nu.
 
I lördags var jag till Sverige med Mickan. Hade sjukt kul och hittade de mest perfekta sakerna. Lager157 är den bästa butik jag vet, det var bara därför vi åkte över haha
 
Insåg att jag knappt alls varit till Sverige efter att jag slutade hudis-skolan. Fy vad trött jag var på att åka färja då. Men nu kändes det riktigt roligt! Jag som annars aldrig äter frukost, åt hur mycket som helst på båtfrullen!
 
Åker utomlands om 39 dagar också, YEY!!
 
Tb till min födesedag för 2 år sedan. Känns som en helt annan livstid typ
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow