tapeter

Vi fick i slutet av september reda på att renoveringen av vår lägenhet kommer fortsätta även hela oktober(suprise)... Visste nästan att det skulle bli så men var ändå sur i en vecka efter  vi fått reda på det. Vill bara flytta tillbaka hem nu på en gång. Det positiva är ju att de börjar tapetsera om typ en vecka och....
 
Vi har valt tapet! Vi kom till slut överrens om en tapet som vi båda gillar. Jag har alltid drömt om detta mönster, klassiskt och modernt på samma gång. I verkligeten är den mer grå än beige, och mönstret är typ glansigt. Det kommer bli såå fiint.
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow