020218

Idag har dagen spenderats på i Stockholm med Jessica. Hittade allt jag skulle ha i alla butiker och tror det kommer passa himla bra i vårt nya hem ☺️

Igår hann jag med plättlunch med Catja, långpromenad med Marwin och ridtur i Sund. 
Fick även våra nya köksstolar igår! Blev t.o.m bättre än jag tänkt mig  🙌🏻

Ikväll ska jag skruva ikea och imorgon ska jag sova. Den här lediga veckan har bara flugit förbi! 

Trevlig helg ❤️ 


(null)

(null)

Den här hunden alltså. Han är den roligaste varelsen jag vet. Måste vara hans ful-söthet som gör honom extra rolig 😅
(null)

(null)













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow