030218

Hade en riktig mysmorgon idag, D var på jobb och även fast jag älskar sällskap är det skönt att gå runt och pilla på saker helt ensam hemma ibland. 

På eftermiddagen kom Eva över på kaffe, dogge-promenad och mys. Tyckte det var så fint när hon sa att man blir glad av att stiga in genom dörren här, det är precis den känslan jag strävat efter! 

Hela kvällen har i princip sett ut såhär: 
(null)
 

Fast med desto mer kaos. Har skruvat upp nästan allt som ska vara på väggen. Skönt med betongväggar då det isolerar massa ljud från grannarna - mindre trevligt då saker ska hänga på väggarna.. 

Nu är vår nya tv-bänk iaf på väggen, och bra blev det! Den lilla korven ni ser i hörnet är oerhört fotogenisk och lyckas trycka sig in på ca 80% av alla bilder jag tar haha. 
(null)












Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow