CLUE

Jag rekommenderar alltid alla tjejer att skaffa clue om man blir att prata om hälsa och mens. Det är på riktigt världens bästa app. 
 
Man kan fylla i allt man kan tänka sig; mens(hur mycket man blöder), sex(oskyddat eller skyddat osv), hur huden är, pms, cravings, humör, mensvärk, ägglossning, mående, p-medel och egna taggar. Appen räknar ut när man borde ha nästa mens (& pms & ägglossning) och man kan ställa in så man får aviseringar när det närmar sig. 
Man behöver inte ha alla dessa alternativ utan man kan välja själv vilka man vill använda sig av.
 
Det är så häftigt att se och man lär sig mycket om sin egen kropp. Ibland kan det vara skönt att gå tillbaka och kolla vad som ändrats och om det har något samband med något annat, t.ex. en stressig period.
 
Den är gratis och går att ha låst om man vill, ladda ner och testa!
 


Anna    •     •   http://forestman.blogg.se

Har sedan årsskiftet börjat med den. Gillar att man kan lägga in så mycket olika saker, såsom humör, antal timmar sömn, cravings (!!) osv. :) Får lite bättre koll på hur man funkar som människa överlag tycker jag :D










Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow