eftermiddagssol

Igår sken solen in så himla fint i sovrummet. Hoppas på många ljusa dagar framöver. 
 
Idag har jag min första praktikdag, tre veckor på sjukhuset framför mig, spännande! 
 
I sovrummet har jag valt att köra grått, vita ramar, rosa och mässing. Ger sån mysighetsfaktor med rosa och mässing tycker jag. Här ser ni nya postern med tulpaner från desenio ovanför sängen. Kör dubbla gardiner ända upp tak för att rummet ska kännas rymligare, dubbla för att det är så fint med vita spetsgardiner. Men tycker BARA vita gardiner är lite tråkigt.
 
Lovar er bättre bilder på sovrummet bara sängborden flyttat in.
 
Både sänggaveln och taklampan är DIY, kul att ha egentillverkade saker hemma tycker jag! Billigare blir det också.
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow