Hår och bryn

Är inte kroppsbehåring en otroligt konstig grej? Speciellt ögonbrynen, vem kom på att vi ska ha ögonbryn? 

Ögonbryn är iaf en sån sak som man inte tänker på före de syns för mycket eller inte syns alls. Förutom jag som alltid tittar på brynen typ först, arbetsskada haha

Jag har själv odlat ut mina från nyår fram till förra veckan. Älskar att göra så ibland och få dom EXAKT samma form osv. Blir som en ny människa! Jag färgar mina ca en gång per månad så att jag ska slippa måla dom varje dag, det är jätteskönt! Borde lära D att färga fransar så skulle jag få det gjort också!! Det är svårt att färga sina egna.. 

Jag har turen(?) att ha både mycket och långa strån i mina bryn, så när jag låter dom växa ut kan jag nästan sätta vilken form som helst på dom sen 🙂 

Förra veckan var jag även till frissan och klippte mig. Gjorde en misslyckad kerasilk-behandling tidigt i höstas, så mitt hår är konstigare än vanligt just nu. Och extremt slitet.. Gjorde en "detox" från Maria Nila på salongen, och nu mår håret liite bättre, hejjahejja 🌹

(null)

(null)












Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow