Köket

Hela lägenheten är en mix av nytt och gammalt. Jag älskar gamla saker och gillar inte alls t.ex. högblankt (vet inte hur jag tänkte när jag köpte soffbordet....) 
 
Äldre saker ger en varm känsla och jag tycker dessa grejer och deras charm gör hela lägenheten mer hemtrevlig. 
 
Helst hade jag velat hitta en gammal tallrikshylla, men nu fick det bli en ny hylla i gammal stil istället! 
Tavelramarna är "VIRSERUM" från ikea. Min favorit-modell 😍 Posters från Desenio, dock några år på nacken så vet ej om just dessa fortfarande säljs.
 
I fönstret står min farmors mammas gamla våg. Det sägs att den delen av min släkts födelsevikt har vägts på den, så häftigt. 
(null)
 
(null)
 
(null)
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow