170118

Flyttandet fortsätter. Det jag kanske inte sagt ännu är att vi inte flyttar helt (dvs sover där) förrän i slutet av januari. För någon som mig, som saknar tålamod, är det otroligt enerverande haha. 
 
Denna vecka läser vi farmakologi; läran om läkemedel. Det är så otroligt intressant, kan knappt bärga mig tills vi ska ut på praktik om några veckor. Det känns även nervöst såklart. Inte själva praktiken, men att vi ska hantera just läkemedel som både kan förstöra och rädda liv. 
En liten pepp i denna onsdags-snöyra är iallafall att jag fick VG i förra kursen. Så otroligt roligt och verkligen skönt att se att allt slit ger resultat! 
 
 Här är några bilder från Örtis, älskade den lägenheten, men ska bli skönt med en nystart :) 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow