190118

Det är bästa dagen! Fredag. Äntligen. Veckan har gått otroligt snabbt och äntligen är snöstormen över. 
 
Skrev tenta imorse, världens kortaste tenta. Vilket var skönt och nu kan jag bocka av grundläggande farmakologi. Otroligt spännande(och brett) ämne, nästan så jag funderar på att byta bana och bli apotekare :) 
 
Efter tentan tog jag och sandra en promenad i det superfina vädret, nu har jag precis förberett middagen klart och ska bege mig ut till Sund för en ridtur. Alltid skönt när man kan fixa maten så klar det går på förmiddagen och slipper göra allt kl 17 typ. 
 
Trevlig helg 
 
Jag och Emmis fikade på golvet i nya lägenheten haha, HUR FINT GOLV ÄR DET INTE DÅ!?
 så mycket kärlek
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow