230118

En vecka till flytt! Jag packar sakta men säkert ner saker vi inte behöver vartefter. Tänker att tiden kanske går fortare då hehe..
 
Denna vecka har vi börjat med det 'efterlängtade' läkemedelsräkningen. Jag försöker verkligen att inte vara nervös över tentan på fredag, tänker att det är viktigt att lära sig ordentligt och en viktigt del av mitt framtida yrke! För er som inte vet så är själva grejen med läkemedelstentorna att man måste ha 100%, och får göra om tentan bara ett visst antal gånger tills man får full pott. Tror pressen av det är värre än själva räkningen..
 
För att slappna av tog jag mig en eftermiddag hemma i sängen med serier, sedan middag med mannen & syrran. Mysigt! Marwin var glad över uppmärksamheten också haha :) 
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow