250118

Idag ar det varit en bra torsdag. Det började i metodrummet på skolan, rummet där vi får träna praktiskt på saker. Idag satte vi in sond genom näsan, delade mediciner samt övade på injektioner. Kul! 
 
Efter skolan åkte jag till Pernilla på kaffe, där fick jag ett mess av min karl "indigo kl18". Finaste killen hade bokat bord där, en helt vanlig halvtråkig torsdag! Vi pratade mest om flytten, möblering av lägenhet, vilka möbler vi ska spara/sälja och vad vi ska köpa nytt. Ser så mycket fram emot att få börja köra grejer, trots att det är såå drygt att bära allt..
 
Dan hämtade även sina nya högtalare idag. Helt jävla gigantiska är dom, men dom spelar också otroligt bra. Förut har jag aldrig brytt mig om HUR en högtalare spelar, men efter 3 år med denna människa har jag faktiskt börjat bli kinkig haha. Dom är dessutom sjukt snygga. 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow