290118

Shit vad vi hann med mycket igår. Var som sagt uppe tidigt och hämtade det sista från Ekis, sedan planerade vi hur vi skulle ha allt och började skruva & fixa. Mycket fattas ännu, det ska hämtas delvis idag, imorgon och onsdag från gamla lägenheten. På fredag drar jag dessutom till Ikea med Jessie, sen borde allt vara på sin plats :) 
 
Idag ska jag som sagt hämta saker från gamla lägenheten, sedan blir det troligtvis en ridtur i sund.
 
Här är en bild vår mysmorgon, älskar den här lilla nöjda korven och alla hans rynkor haha! 
 
och en smygkik från "mancaven". Gud förbjude att jag skulle få kalla det för kontor haha. Marwin har en liten bädd bredvid Dans skrivbord, såå gulligt!
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow