300118

Igår var det en lång dag. Väldigt glad över att min validering av grundvårdspraktiken sammanfaller med denna flytt, då är det åtminstone en sak mindre att fundera på och jag kan lägga 100% på flytten. Det är även uppskattat och otroligt passande att Dan var ledig igår ☺️ 

Idag ska vi äntligen hämta allt från Örtis, sen kommer det kännas som hemma! Ser mest fram emot att få hämta min säng, sänggavel och soffan. 

Hoppas ni får en fin tisdag! 

Vardagsrum. Istället för vintrinskåp funkar även äppellådor. Kul att kunna flytta om dom, samtidigt som man kan ha vinglas och böcker på samma ställe utan att det ser dumt ut :) 
(null)

Detta är en typisk Marwin-grej. Badrumsmattan låg helt rakt men sen bäddar han till den som han tycker den ska vara, snurrar några varv och SEN kan han lägga sig. Så gör han med alla mattor, filtar, kuddar och fårskinn som han kommer åt haha 
(null)













Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow