en vacker ridtur

Igår var jag ut och red med Timjan. Åkte dit före någon annan i familjen var hemma. Deras hus/gård känns i princip som hemma för mig då jag är uppvuxen 500 meter bort och har hängt där hela tiden sen jag var 6 år gammal. 
 
Jag fixade stallet och när Timjan kom hem gjorde vi hästarna färdiga och drog ut på ridtur i det UNDERBARA vädret. Allting var snötäckt och himlen var rosa. Jag har ridit Manna ett tiotal gånger nu den senaste månaden, från att inte känna varandra alls till att faktiskt klicka och förstå varandra. Det var verkligen en jättehärlig ridur, hoppas på lika fint väder på söndag när vi ska ut igen! 
 
Att få göra saker med Timjan är otroligt roligt. Vi har varit bästa vänner så länge vi känt varandra, vilket är typ 16 år, men efter gymnastiet har vi inte haft lika mycket kontakt som tidigare vilket faller sig helt naturligt då vi bott i olika länder och har väldigt olika liv, men när vi ses är det inget som ändrats. Så borde alla vänskaper vara
 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow