första natten i nya lägenheten

Planen igår var att tömma ekis på saker vi klarar oss utan några dagar, men efter middagen föreslog Dan att vi skulle flytta allt så vi kunde sova i nya lägenheten. Sagt och gjort så körde vi två vändor med skåpbil och nu är i princip allt på ekis borta. På fyra timmar fick vi allt flyttat och det mesta hittade sin plats i nya lägenheten. 
 
Inatt sov jag som en prinsessa och vaknade kl 9, vilket typ aldrig händer mig. Såå skönt! Idag ska vi hämta det sista från gamla lägenheten, skruva upp tvn och lite sånt :) 
 
Hoppas ni får en mysig söndag! 
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow