GOTT NYTT 2018!

Nyårsfirandet blev succé! Vi blev fjorton personer som åt trerätters. Olika personer hade hand om olika rätter och menyn såg ut enligt följande; 
FÖRRÄTT: Råraka med skagenröra & sikrom 
VARMRÄTT: Ugnsbakad lax med kräftsås och potatispure
EFTERRÄTT: Citronmarängpaj & brownie med grädde
 
Verkligen skönt att inte äta kött ett nyår. Fisk ger ju verkligen en annan (och skönare) mättnadskänsla. Det blev inga bilder på maten då jag var alldeles för hungrig haha.. 
 
Dukningen, som var mitt ansvar, blev iallafall så här;
 
 
 
Silvrig och enkel med tre tomtebloss vardera :) 
 
Jag gled runt i en svart sammets-klänning, fejk-fransar och diamantörhängen. En ovanlig syn med andra ord
 
och förstås bästa sällskapet
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow