150318

Nu har vi börjat en kurs som heter " den äldre människan och långvariga sjukdomstillstånd". Jag har ju längtat efter att få läsa och lära mig om sjukdomar sedan vi började, så jag klagar inte! Denna vecka har vi pysslat med spännande grupparbeten i klassen, idag och imorgon ska vi ta del av varandras och sedan skriver vi tenta på det på måndag. 
 
Jag ska åka med syster, mamma, Uffe och deras vänner till Sverige i helgen. För oss blir det en dag shopping och en dag skidning. "De vuxna"(ser fortfarande inte mig själv som vuxen i dessa sammanhang hahah) stannar kvar till måndag, men jag och Bia måste hem till skola och jobb! 
 
Trots att det blir en kort resa ser jag sjukt mycket fram emot den. Det var länge sedan jag var med familjen någonstans och en helg med syrran gör ju vem som helst glad! 
 
Vi blev alltså systrar vid 16 respektive 20 år. Det bästa som någonsin kunnat hända mig! Hon är min andra hälft.
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow