kläder jag inte tål

Skrev om olika klädstilar för ett tag sedan, här kommer en lista på kläder jag inte tål, men ofta ändå köper(i tron om att det ska bli bättre) och sedan undrar VARFÖR jag har det i garderoben.
 
  • Genomskinliga kläder - jättesnyggt på andra, men jag vill inte visa hud under kläderna. Känner mig helt enkelt inte bekväm med det.
 
  • Tröjor med hål för tummar - SÅ SJUKT obekvämt, har man kallt om händerna vill man ju ha vantar. Ska man då ha vantarna under hålet eller på hålet????
 
  • Tröjor med 3/4 ärm - Har jag varmt eller kallt? Mittemellan?? 
 
  •  Croptops (speciellt hoodie crop tops) - Alltså jag skulle aldrig. Kanske för att jag inte har en passande mage för det haha, men med en croptop-hoodie förlorar man ju hela funktionen med en hoodie, eller? 
 
  • Starka färger- typ gul, ceriserosa , röd, limegrön. Näe. Never. Dock jättefint på såna som vågar 🙂
 
  • Färgglada strumpor - Föregående punkt gäller verkligen ALLA kläder. Även strumpor. Färgglada strumpor är verkligen något jag aldrig skulle köpa till mig själv. Jag äger bara vita och svarta. Mvh världens tråkigaste människa 
 
  • Pingvinstjärts-toppar -alltså såna som är längre bak, vet inte varför men tycker verkligen inte om såna haha 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow