vardagen

Dagarna rullar på och idag rullade vi även in i mars. Fy vad härligt att det närmar sig vår! 
 
Det har varit så otroligt kallt här i drygt en vecka och även om solen skiner och det är vitt & fint ute, är det ju ändå nästan för kallt för att vara ute längre stunder. Hunden fryser tassarna av sig på promenaderna och när vi är ut och rider fryser JAG tassarna av mig. Länge sedan vi hade en så ordentlig vinter! På gott och ont...
 
Jag har hunnit med lite inomhus-mys denna vecka iaf. Jessica kom över på kaffe en eftermiddag och så drog jag en shoppingrunda med Emma. 
 
En sak jag diskuterat med väldigt många på senaste är vänskaper. Speciellt vänskaper där man har KRAV på att ses och höras. Jag har väldigt svårt för det; speciellt när ingen av parterna hör av sig men det automatiskt är t.ex. mitt fel att vi inte ses. Nu är det länge sen jag själv "hade en sån vän", jag har faktiskt spolat alla såna människor för dom tar verkligen mer energi än dom ger. Känns så härligt att veta var man har alla och man behöver verkligen inte ses eller prata regelbundet för att ändå vara bra kompisar. Man ska välja sina vänner med omsorg!
 
 











Kom ihåg mig?
Mia Gustafsson heter jag. Jag är utbildad hud- & spaterapeut och studerar till sjuksköterska. Jag har ett stort intresse för inredning, hatar kroppskomplex, har en labrador och tycker om att skriva.

Follow